top of page

עונת המירוצים בפתח וכמו כל שנה ״נורמלית״ זה קורה באוסטרליה


ב 14 לינואר 2023 יוזנק מרוץ Schwalbe classic , קריטריום בן שעה אחת + הקפה בשעה 6:30 שעון ויקטוריה ( אוסטרליה ) יוזנק מרוץ הנשים ובשעה 8:00 מרוץ הגברים. המרוץ הוא חגיגה שנועדה להוות את יריית הזינוק למרוץ החשוב של תחילת העונה ה- Tour Down Under .



טור דאון אנדר לא התקיים בשנים 2021 ו-2022 עקב הקרונה ועכשיו אחרי שהקורונה פחות או יותר חזרה להיות בירה ולא מחלה מסתורית (לפחות לא בסין) המרוץ חוזר להתקיים.

ב 15 לינואר יוזנק מירוץ הנשים לטור של 3 סטייג'ים ומרחק כולל של 290 ק"מ המרוץ יכלול את רוב הקבוצות המובילות בעולם ה WWT ( Women World Tour ) בשילוב קבוצות Continental נבחרות.

כמו כל שנה סביר שנראה מספר רב של רוכבות אוסטרליות במרכז הדבוקה אבל לא רק הן.

ב 5 המהדורות הקודמות שהתקיימות נרשמו 4 נצחונות לאוסטרליה.

3 מתוכם לאותה רוכבת Amanda Spratt וניצחון אחד נרשם לרוכבת מארה"ב Ruth Winder.


ב 17 לינואר יוזנק טור הגברים ,פרולוג ועוד 5 סטייג'ים מעל 600 ק"מ והרבה רוכבים שחוזרים מפגרה של חודשיים או יותר. המרוץ מהווה חימום טוב לקראת העונה האמיתית שמתחילה בסוף פברואר באירופה. מאחר והמרוץ בשנתיים האחרונות לא התקיים היה חשש גדול מאי הגעה של שמות גדולים השנה. אך בפועל אנו זוכים לרשימה מכובדת בינהם , Chris froom , Garaint thomas , Jai Hindeli , Simon Yates ואי אפשר אוסטרליה בלי Caleb Ewen ו Michael Mathews סביר להניח שרוב הרוכבים שיגיעו לא יגיעו מכוונים לניצחון , רק כ 20 או 30 נמצאים בשלב זה בכושר שיא אחרים יגיעו למרוץ בשל המיקום השונה ויש כאלו שיראו בו סוג של מחנה אימונים לקראת העונה האירופאית מה שבטוח הוא שלא יהיה משעמם. מזג האויר באוסטרליה נעים בעונה זו , והאווירה בדבוקה רגועה יחסית מה שמבטיח שבאופן יחסי לא נזכה למלחמת עולם אבל גם לא לשעמום גדול מצד שני יש כמה קבוצות שמתחילות עכשיו מסע של 3 שנים כדי לחזור לדירוג הגבוהה ב Wt אז יאללה בלאגאן ומי יתן ועונת המרוצים שצפויה לנו תהיה מעניינת, מפתיעה, ועם הרבה נצחונות של פוטו פיניש.


30 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page