top of page

ארבעה טרנדים חמים לדגמי 2020

שנת הדגם 2020 בפתח. בעוד כשבוע תתקיים תערוכת האופניים החשובה של השנה ה Eurobike. אלפי דגמי אופניים חדשים / מחודשים יוצגו. גם יצרני האביזרים / שיפורים / ביגוד יציגו את מרכולתם לכל דורש. אז מה צפוי לנו לקראת שנת הדגם החדשה ?


חידושים 2020
איזה חידושים היצרנים מכינים לנו בשנת 2020

הטנרד העדכני - In house

יצרני האופניים המובילים הבינו שהמוצר שלהם אינו רק שלדות. הם מייצרים אופניים שלמים ואם כבר אופניים שלמים אז הגיע הזמן לצרף את הגלגלים, הכידונים ואביזרים נוספים לליין שלהם. הדבר מאפשר בקרה טובה יותר, התאמה טובה יותר לשלדות וכמובן מאפשר להציע מוצרים ברמה גבוהה ולאחר הליך פיתוח לפי הדרישות של היצרנים (וגם מוזיל מעט את המחיר הסופי).

אוכפים קצרים

לפני 3 שנים החלו להיחשף אוכפים קצרים לקהל הרחב. אוכפים קצרים ב-4 סנטימטרים לעומת הסטנדרטיזציה המסורתית. הדבר המשמעותי יותר הוא, שיצרני האופניים החלו להציע אוכפים כאלו בחלק מהדגמים. כנראה שהם לא רק נראים טוב אלא גם נוחים...

טיובלס לכביש

כן כן , זה קורה, או בעצם זה קרה. יצרני הצמיגים הפנימו את הצורך, יצרני הגלגלים שיפרו את החישוקים ותואמי טיובלס וחומרי האיטום הותאמו גם הם. התוצאה, ב-2020 נראה יותר ויותר רוכבי כביש עם גלגלי טיובלס. האם טיובולר מת? עדיין לא, אבל הוא מכוון כיום אך ורק לעולם התחרותי מקצועני.

דיסקים

נכון, אמרנו בעבר ונמשיך להדגיש - בלמי דיסק באופני כביש הם עובדה !!! דיסק 140 מאחור ו-160 מלפנים, זה כבר לא העתיד, זה ההווה. היצרנים מפסיקים פיתוח דגמים חדשים לבלמי חישוק! דגמי כניסה ימשיכו להגיע עם בלמי חישוק פשוט משיקולי עלות כמו גם מלאי מערכות שקיים בחברות.


ומה ב 2021 סבלנות, קצת סבלנות.

165 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page