top of page

כל מה שצריכים לדעת על מרוצי פברואר 2018



עונת מירוצי הכביש התחילה למעשה בטור האוסטרלי בחודש ינואר, עד תחילת תקופת הקלאסיקות והמיני טורים בחודשיי מרץ ואפריל קבלו שבעה מירוצים המשמשים מירוצי הכנה לקראת חודשים אלה וכדאי לשים אליהם לב:

1.טור דובאי - 6-10 בפברואר

הטור הראשון ברשימת שלושת הטורים של נסיכויות המפרץ, חמישה ימים שטוחים לגמרי במזג אוויר נוח בדרך כלל, טור מאוד צעיר שהוזנק בפעם הראשונה בשנת 2012 עם ניצחון של טיילור פיני,. בשנה שעברה ניצח בפעם השניה ברציפות מרסל קיטל הספריטנר הגרמני.

2. טור עומן - 13-18 בפברואר

שישה ימים במדבר במסלולים שטוחים בדרך כלל עם מעט גבעות במזג אוויר סביר. הפעם הראשונה של הטור הייתה בשנת 2010 והמנצח היה פביאן קנצ'לרה, בשנה שעברה ניצח בן הרמנס מקבוצת BMC.

3. טור אבו דאבי - 21-25 בפברואר

הפעם הראשונה שהטור הוזנק הייתה בשנת 2015 והיה בן ארבעה שלבים בלבד (חמישה שלבים השנה) והמנצח היה אסטבן שאבז, במקור טור אבו דאבי נקבע במקומו של טור בייגי'ן שבוטל והיה אמור להתקיים בחודש אוקטובר כמירוץ סיום העונה אבל לבסוף שונה מועדו לסוף פברואר. בשנה שעברה ניצח רוי קושטה הפורטוגלי.

4. וואלטה אלגארב - 14-18 בפברואר

מירוץ בן חמישה שלבים באזור אלגארב בפורטוגל, מירוץ חדש יחסית שהמהדורה הראשונה שלו הוזנקה בשנת 2005. בשנה שעברה ניצח פרימוז רוגליץ' הסלובני מקבוצת לוטו יאמבו.

5. אומלופ- 24 בפברואר

מירוץ חד יומי בן 198 ק"מ עתירי גבעות באזור פלנדריה סביב העיר גנט שבבלגיה, זהו למעשה המירוץ שפותח את עונת המירוצים בבלגיה. בשנה שעברה ניצח גרג ואן אברמט אולי הקלאסיקן הטוב של ימינו.

6. קורן בריסל קורן - 25 בפברואר

מירוץ חד יומי גם בבלגיה והפעם באזור בריסל, מסלול עם 200 ק"מ הכולל טיפוסים קצרים אך עבים על פני 12 גבעות, בשנה שעברה ניצח הרוכב האהוב ביותר בעולם כיום - פטר סאגאן. הרוכב עם הכי נצחונות ב 70 שנותיו של המירוץ הוא טום בונן.

7. לה סאמין - 27 בפבראור

מירוץ בלגי חד יומי במחוד היינוט, 202 ק"מ עם גבעות ו 16 קטעי פאבה מה שגורם לתקשורת המקומית לכנות את המירוץ כ" פאריז רובה הקטן". בשנה שעברה ניצח במירוץ גליום ואן קריבאלק הבלגי.

ומה הלאה , העונה רק מתחילה

4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page